GRÖNGRUPP

Ett härligt gäng som alltid har kul. Följ vår resa genom sol och regn, med och motgångar.

Regnstafett

Publicerad 2014-05-11 17:58:50 i Allmänt,

Söndag och regn på schemat. Så blev det verkligen, ordentligt med regn!!

Ett gäng ur gröngrupp, en pojkvän och en pappa + lite familjemedlemmar samlades hemma hos fam. Lignell under förmiddagen för genomgång och uppladdning. Stafetten som Malin, jag och David hade planerat skulle genomföras. Varesig det var sol eller regn. 

Vi hade 4 olika distanser. 3,2 - 3,5 - 6 - 1,8. Var av sista sträckan skulle springas tre gånger. Totalt skulle sex sträckor avverkas av fyra löpare. Vi delade in "stora" mot "små", försökte bygga sträckorna och motståndet för att få det så jämnt som möjligt. Alltid rolig att kunna pressa varandra.

Alla som sprang gjorde en helt fantastisk "tävling". Samt att vi hade sådan super bra kringservice, guldvärda. De sprang och visa vägen, cyklade hela sträckor, hejade, torka kläder och blöta hundar.

Hela förmiddagen avslutades med "fika" och prisutdelning. En riktigt lyckad dag som jag inte tvekar på att göra om. Hoppas bara vädret är med oss nästa gång. Men tack vare, torkskåp, eldstad, handdukar, filtar, torra kläder och ett glatt humör så blev det sjukt bra!! 

Tack allihopa! 







(Super med tillfälligt tack som läcker lite) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Lignell

Nu har jag avslutat mitt projektarbete i skolan men har valt att ha kvar denna blogg ändå för att skriva om lite annat som har med träningar och saker kring min grupp att göra. Självklart kan ni gå tillbaka och läsa om projektarbetet och se många härliga bilder där ifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela