GRÖNGRUPP

Ett härligt gäng som alltid har kul. Följ vår resa genom sol och regn, med och motgångar.

Tisdag fast ändå lite måndag

Publicerad 2014-05-13 11:47:34 i Allmänt,

Tisdag =ledig dag för mig. Därför har jag äntligen tid att blogga. Dagarna går i ett.

Igår hade Malin träning med den härliga gruppen. Häckrörlighet, Konlöpning, bestyrka och sprint intervaller stod på schemat. Alltid lika skönt att få rapporten om att träningen har gått bra.
Tyvärr sätter skador och förskyldkingar stopp för endel vilket är väldigt tråkigt. 

Hoppas nu på att sommarvärmen kommer och att alla blir friska oxh skadefria.

Imorgon onsdag står träning med Jocke på schemat och på fredag är jag tillbaka på IP och finslipar tekniker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Lignell

Nu har jag avslutat mitt projektarbete i skolan men har valt att ha kvar denna blogg ändå för att skriva om lite annat som har med träningar och saker kring min grupp att göra. Självklart kan ni gå tillbaka och läsa om projektarbetet och se många härliga bilder där ifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela