GRÖNGRUPP

Ett härligt gäng som alltid har kul. Följ vår resa genom sol och regn, med och motgångar.

Förändring

Publicerad 2014-09-01 12:14:26 i Allmänt,

Det finns en stor anledning till varför denna blogg just nu ekar väldigt tomt och förklaringen är enkel. Jag har slutat som tränare för grön grupp. Det finns många anledningar till varför och men den enklaste är att jah för tillfället bor i Borås och Malin flyttar till k-stad om en vecka.  Kommer inom kort lägga upp en sammanfattning på dessa år tillsammans med "min" fantastiska grupp. 

Med och motgångar, tillsammans har alla kämpat sig vidare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Lignell

Nu har jag avslutat mitt projektarbete i skolan men har valt att ha kvar denna blogg ändå för att skriva om lite annat som har med träningar och saker kring min grupp att göra. Självklart kan ni gå tillbaka och läsa om projektarbetet och se många härliga bilder där ifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela