GRÖNGRUPP

Ett härligt gäng som alltid har kul. Följ vår resa genom sol och regn, med och motgångar.

Mycket har hänt

Publicerad 2014-09-08 22:01:40 i Allmänt,

Alla har åldrats. Många har slutat och många har börjat, men vissa har stannat. Vi har skapat en grupp med helt fantastiska individer i olika åldrar. Alla med olika förutsättningar och mål, 7år av slit, glädje, svett, tårar och förtvivlan. Men egentligen till vilken nytta? Nu är allt över och livet måste gå vidare. Gruppen har en ny tränare och jag är ingen alls längre. Jag är inte tränare, jag är inte längre ansvarig för denna fantastiska grupp som vi har skapat genom åren. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erica Lignell

Nu har jag avslutat mitt projektarbete i skolan men har valt att ha kvar denna blogg ändå för att skriva om lite annat som har med träningar och saker kring min grupp att göra. Självklart kan ni gå tillbaka och läsa om projektarbetet och se många härliga bilder där ifrån.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela